Mam bardzo ladne imie?
to brzmi jak komplement:)
a ornak jak najbardziej zwiazany jest z Tatrami i troche sentymentem do mojego starego konta e-majlowego
jakos tak wyjatkowo dobrze sie kojarzy:)
Zdjecie? dwa lata temu bylam ze znajomymi w weekand majowy na
Slasku Opolskim i to jest jezioro Otmochowskie, tam mieszkalismy. Wyjatkowo
spokojne i urokliwe miejsce. Inne zdjecia z roznych fajnych miejsc sa poki co nie do
odzyskania, a stronka na ktorej byly, zdaje sie ze niestety zniknela… nie
mam ochoty odnawiac starych kontaktow, wiec zdjec mam niewiele…
Ale cos zaraz poszukam
Sylwestra, czyli dzisiejszy wieczor spedzam ze znajomymi
kolezanki, czyli w sumie w zupelnie nowym towarzystwie ale do tej pory tak naprawde
nie wiem gdzie, co i jak:)
Kolezanka wraca z Lodzi i jak juz bedzie (bo ona wie wszystko)
jakos się umowimy. Sylwester nie jest dla mnie jakims wielkim wydarzeniem,
do którego szykuje sie pol roku… wole tak spontanicznie, bez zbednej
pompy, w zaleznosci od nastroju ubrac sie i wyjsc do ludzi. Taki jest wlasnie
tegoroczny plan:)
I jestem caly czas w Warszawie, wiec jesli mialbys ochote sie
spotkac i poznac osobiscie, to czemu nie? Zwlaszcza ze zupelnie pisze sie do
kogos kogo się powiedzmy „zna”. A moze sie myle… nie wiem.
I wiesz, gdybys rzeczywiscie mial ochote, zadzwon, dzieki temu
nadamy tej znajomosci odrobine normalnosci wykraczajacej poza te male
czarne literki.
I ta droga zycze udanego Sylwestra!
a w Nowym Roku… zeby nie byl gorszy niz ten ktory sie konczy
pelen optymizmu, radosci, zadowolenia i usmiechu
mnostwa marzen, planow i radosci z ich realizowania
wiary, nadziei i milosci
bo te zawsze dodaja skrzydel
pozdrawiam